Всеки продукт в Digitalshop.bg се предлага с до 18 месеца гаранция. Консумативи като батерии, зарядни за лаптоп са с гаранционен срок от 30 дни.

При възникване на проблем със закупена техника, свържете се с нас възможно най-бързо по телефон, имейл или чрез Системата за поддръжка. Много проблеми успяваме да разрешим по телефона или дистанционно, чрез получаване на достъп до Вашия компютър. 



Гаранционен срок

1. Настолни компютри/работни станции/

    -    Без операционна система - 12 месеца стандартна гаранция.

    -    С операционна система Windows 18 месеца стандартна гаранция.


2. Монитори

    -    Клас А и А- 12 месеца стандартна гаранция.

    -    Клас B - 6 месеца стандартна гаранция.


3. Преносими компютри (лаптопи)

    -    Клас А и А- 12 месеца стандартна гаранция.

    -    Клас B - 6 месеца гаранция


4. Принтери, Таблети, Телефони, Аксесоари и части

    -    Клас А 6 месеца стандартна гаранция 


5. Батерии за лаптоп, зарядни за лаптоп

    -    1 месец гаранция


УСЛОВИЯ ЗА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ

Гаранционното обслужване се извършва единствено в сервиза на „Диджитъл Клауд“ ЕООД.В случай на нередност в работата на закупената техника, е необходимо да се свържете с нас по телефон, e-mail или чрез Системата за поддръжка. Гаранционното обслужване се извършва в срок до 30 дни, като екипът на Диджитъл Клауд ЕООД се старае той да е много по-кратък. Всички неизправности се ремонтират, а ако това не е възможно – продуктът се заменя. Куриерската услуга, в случай на нужда от гаранционно обслужване, е за сметка на клиента , като е необходимо предварително да се свържете с нас . “Диджитъл Клауд“ ЕООД не носи отговорност за загуба на информация в следствие на повредени информационни носители.


Стъпки при подаване на заявка за сервиз чрез Системата за поддръжка на Digital Shop при нужда от гаранционно или извън гаранционно обслужване:

1. Вход в системата

2. Тема - кратко заглавие на проблема

3. Детайли - описвате детайлно проблема

3. Избирате приоритет на проблема

4. Ако нямате създаден профил, системата ще ви предложи да създадете такъв с цел по - лесно проследяване на заявките. 

    -    Въвеждате потребитеско име

    -    Въвеждате email

    -    Въвеждате парола

    -    Ако имате създаден профил, трябва да се логнете.

5. Изпрати - подавате заявката за сервиз

След като изпратите Вашата заявка, наш сервизен специалист ще я обработи и ще се свърже с Вас.

Можете да следите статуса на подадените от Вас заявки в профила си.


ОТКАЗ НА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ

Отказ да бъде ремонтиран или заменен продукт може да настъпи в следните случаи:

    -    Нарушение на целостта на гаранционните стикери и опити за ремонтиране извън сервиза на Диджитъл Клауд ЕООД

    -    Неправилна експлоатация на техниката

    -    Токови удари и повреди в следствие на включване към неизправна инсталация

    -    Механично нараняване (изпускане, удари и др.) и заливане с течности

    -    Повреди, причинени от други компоненти, работещи съвместно с техниката, подлежаща на гаранционно обслужване

    -    Неподходящо съхранение във влажни и замърсени помещения

    -    Повреди, причинени от вируси

    -    Използване на некачествени консумативи при експлоатация на техниката

    -    Природни бедствия и други събития, независещи от „Диджитъл Клауд“ ЕООД


СЕРВИЗ

Контакти: гр. Ямбол

E-mail: shop@digitalshop.bg